środa, 23 lutego 2011

Funkcjonalność ogrodu.

Ścieżki w ogrodzie najlepiej wytyczać intuicyjnie, według kryterium ważności poszczególnych części ogrodu, np.: spod altany ogrodowej bądź pergoli, gdzie przyjmujesz gości, musisz mieć bezpośredni dostęp do domu. Oczko wodne, klomb kwiatowy, huśtawka czy mały zagajnik nie są miejscami „pierwszej potrzeby”, więc mogą łączyć się z domem pośrednio, możesz więc poprowadzić do nich z miejsca, w którym jest stół i krzesła.
Jeżeli do ogrodu wchodzi się przez werandę, warto zastanowić się nad zwiększeniem przestrzeni do przesiadywania i wykonać zadaszenie werandy, tarasu. Obecnie oferta projektantów zadaszeń ogrodowych jest bardzo bogata i zróżnicowana – tylko przebierać.
Niezależnie od panujących trendów na akcesoria ogrodowe, super stylowe meble czy egzotyczne rośliny, pamiętaj, że to Twój ogród, który musi odpowiadać Twojemu gustowi i potrzebom codziennym. Przed jakąkolwiek aranżacją warto zatem solidnie przemyśleć wszystkie zmiany i zasięgnąć rady kogoś „bezstronnego”, np. koleżanki, która spojrzy na ogród świeżym okiem i może stać się źródłem inspiracji i ciekawych pomysłów. Do dzieła!

2 komentarze:

  1. Co by nie mówić to oczywiście sam ogród jest niezwykle ważnym miejscem i ja również jak tylko mam okazję to w moim ogrodzie spędzam czas. Tym bardziej, że jeszcze całkiem niedawno miałam okazję zamówić wspaniałe meble ogrodowe od https://ogrodolandia.pl/ więc teraz jestem zdania, że o wiele lepiej spędza się w nim czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako osoba, która od lat pracuje z drewnem, wiem, jak trudno jest znaleźć źródło, które oferuje wysoką jakość w dobrej cenie. Odwiedzając https://drewnohurt.com/, byłam zaskoczona różnorodnością dostępnego asortymentu. Nie tylko mogłam znaleźć gatunki drewna idealne do moich projektów, ale także skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia, aby dokonać najlepszego wyboru. Ich podejście do klienta i gotowość do pomocy są naprawdę imponujące.

    OdpowiedzUsuń